dinsdag 13 maart 2012

Mini's voor bij de koffie!

Hallo,

Vandaag heb ik cakepops gemaakt, maar dan in een iets andere versie. Cakepops zijn kleine cakejes die vaak op een stokje geserveerd worden, zoals een lolly. Ik heb ze echter in een mini-papiertje gestoken, zodat het stuk voor stuk kleine taartjes geworden zijn.

 

Ze zijn gevuld met kokosbotercrème, wat lijkt op een vleugje piña colada... ideaal nu de lente in de lucht hangt! Verder heb ik ze afgewerkt met wat cappucinopoeder van het merk 'à table!' uit een handig strooivatje. Meer info over dit merk kan je vinden op http://www.foodkitchen.nl. Overigens een leuke site. Zo ziet het strooivatje er uit (en ineens kan je ook zien hoe 'mini' de cakepapiertjes dan ook zijn):



Oh ja...  Zijn er collega's die hier een kijkje komen nemen? 
Ik breng dit lekkers morgen mee... afspraak om 10u bij de koffie :-)

Groetjes,
de Bakmadam!

4 opmerkingen:

  1. Ja Eef, ik zag je vanmorgen aan 't onthaal passeren met een grote doos!!! Benieuwd dat ik was naar uw nieuw probeersel.
    't was een voorrecht om de mini's te mogen proeven, én lekker dat ze zijn... (het is hier precies alle weken feest op MH)!!!

    ik zou zeggen 'doe zo voort' ge zijt goed bezig!!!
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Marleen, gelukkig dat ik al die nieuwe probeersels op jullie kan 'uittesten'!

      Verwijderen