woensdag 11 juli 2012

Persoonlijke favoriet: brownies!

Hallo,

- het was (weeral) slecht weer vandaag
- chocolade is altijd lekker, bij alle soorten van weer
- een beetje vieren op de Vlaamse feestdag kan ook geen kwaad
- ...

Kortom, redenen genoeg om aan het bakken te gaan vandaag! Ik maakte nog een keertje brownies met pure chocolade en walnoten. Ik beken: de echte reden is dat ik ze zelf heel lekker vind :-)
Hier wat foto's van het bakproces:
Bakvorm met bakpapier klaar voor de oven
De nootjes in blijde verwachting van de chocolade en de boter
Net uit de oven
Brownies in wording
De brownies mogen morgen mee naar het werk, zodat de collega's er mee van kunnen smullen. Alleen nog even uitdokteren hoe ik met de taartdoos op de fiets ter plekke kan geraken... want volgens het weerbericht wordt het morgen wat droger en ik kan maar best wat calorietjes verbranden voor ik me overgeef aan die verleidelijke brownies. De schade beperken / mezelf iets wijsmaken **



Oh ja, verder wil ik nog even laten weten dat ik erg blij ben met de leuke give - away die ik op de blog van Tio gewonnen heb. Hier kan je mijn nieuwste aanwinst bewonden. Bedankt Tio!

Smakelijke groetjes!
de Bakmadam

** schrappen wat niet past :-)

1 opmerking: