zondag 6 januari 2013

Allemaal gekregen!

Hallo allemaal,

Bedankt nog voor de fijne nieuwjaarswensen!

Ik heb het jaar ingezet met wat grieperige toestanden, dus even geen "gebak" dit weekend, maar wel wat rondhummelen in pyjama met veel zakdoeken (en ja, ik geef toe, ook met een beetje zelfmedelijden).

Maar ondanks die lastige keel en dat gesnotter, heb ik leuk nieuws te melden, want ik heb namelijk vanalles gekregen. Vorige week zat dit lieve, leuke, creatieve kaartje van Miss Creatuurtje in de bus. Dankjewel Trui! Een dag later maakte de postbode me weeral blij, met het 'Cake boek' dat ik won bij Tio. Wendy, daar maak je de Bakmadam heel content mee! Binnenkort volgt hier resultaat.


En of dat allemaal nog niet genoeg is, zag ik vanochtend dat ik ook nog de fijne give away bij Bees and appletrees gewonnen heb. Ik mag voor 20 dollar uitkiezen Pretty you supplies Etsy shop. Hoe geweldig is dat nu?! Ik heb mijn verlanglijstje al direct doorgemaild, voelde me net een kind in een snoepjeswinkel. Ik heb ook al fijne ideetjes om met al die dingen te gaan doen, maar daarover lezen jullie later meer. Dus ook nog een dikke merci aan Martine! Dat gesnotter wordt meteen gerelativeerd met al dat leuks!

Zie je wel, ik zei het toch dat 2013 mijn geluksjaar ging worden :-)

Smakelijke groetjes!
de Bakmadam

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post, daar word je bijna spontaan weer beter van ;)
    Ik ben benieuwd wat je uitgezocht hebt bij Pretty you supplies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt leuk allemaal seg.
    Hier was het ook een periode ene paar dingen gewonnen en meestal ligt het dan een hele tijd stil om dan weer wat te winnen, altijd leuk he
    veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!!! Heerlijk om zo het nieuwe jaar in te gaan!
    Beterschap nog!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn voor je daar knap je vast wel weer wat van op.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kaartje komt mij ook heel bekend voor ♥ hihihi

    wat een ontzettende leuke dingen, buiten het feit dat je ziekjes bent zeg
    mooi boek gewonnen en nog eens een geldprijs om te besteden geweldig zeg...het is je van harte gegund


    mocht je zin hebben in de nieuwe give away van mij die staat hier
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/01/zentangle-bordje-give-away.html

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap en gefeliciteerd! Wat leuk dat je zo in the winning mood bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah, gelukkig nog wat leuke dingen ook tijdens het ziek zijn!
    Dat geeft de burger weer moed hè? Beterschap...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhh wat heerlijk om te lezen allemaal meis!
    Natuurlijk niet dat je grieperig bent, maar wel het geluk van de gewonnen spulletjes en de lieve post.
    Dat verzacht de effecten van het lastige keeltje en het gesnotter hihihihihi

    Rustig aan en goed uitzieken hoor!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al zo lekker verwent... Geniet ervan en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel beterschap alvast ! Ik stond vanmorgen op met een pijnlijke keel en ik wist het: ik ben er weer aan voor de moeite ;-)

    Die cadeautjes lijken me top, zoiets brengt je even helemaal terug in de feeststemming ;-) veel plezier ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh, wat leuk allemaal. :-) groetjes Katrientje. en maak er een gezond jaartje van.

    BeantwoordenVerwijderen