zaterdag 20 april 2013

Kijk eens naar het vogeltje!

Hallo,

Heerlijk hè, dat zonnetje! Ik hoop dat jullie er ook van genoten hebben. Zelf was ik vanochtend al vroeg uit de veren om een taart te maken voor Elias die vandaag 12 werd. Hij houdt van de kust, vogels, verrekijkers, (vogel)fotografie...  dus de taart mocht daar ook iets mee te maken hebben, en er mochten ook nog wat bijpassende cupcakes bij. Qua smaak was "banaan met chocolade" de favoriet.

Leuk thema en ik probeerde er een stand + zee + fotografie taart van te maken. Biscuit gevuld met met banaanboterceme en gevuld met een laagje chocolade frosting.


Dat fototoestel was wel een uitdaging :) Dit waren de bijhorende cupcakes, met dezelfde smaakjes en hier en daar nog wat extra chocolade = banana split!

 
Elias was enthousiast bij het zien van zijn taart en nu het feestgedruis achter de rug is, kon ik ook al leuke reacties en foto's vinden op facebook, die ik even naar hier kopieer:
 
Taart en cupcakes, met bijpassend tafelkleedje!

Cupcakes in vol ornaat
 
Merk van het fototoestel :)
 
taart met kaarsjes!

Oh ja, voor de volgers: ik mocht vandaag onze definitieve huwelijksuitnodigingen ophalen, leuk! Geniet nog van de zon morgen!

Smakelijke groetjes,
de Bakmadam

12 opmerkingen:

  1. wow, knap zeg, en dat merkje vind ik ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschone taart en cupcakes!!!!en spannend he die uitnodigingen voor jullie huwelijk, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk om een taart te maken waarbij de kust, vogels, verrekijkers en fotografie gecombineerd moeten worden. Daar ben je toch weer mooi in geslaagd! Goed gevonden ook om' kijk eens naar het vogeltje' erbij te zetten.Zo komen de vogels er ook aan te pas:-)En wat de huwelijksuitnodigingen betreft.....ik weet al in avant première hoe ze er uitzien. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grote taart hoor! die elias boft maar!
    en die cupcakes zien er ook zo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een fantastische taart...en die cupcakes!! Wat mij beteft kun je, je naam wel veranderen in de bakkoningin....wat een kunstwerken weer!! O en de uitnodigingen spannend hé, wordt steeds echter:-)! Fijne Zondag! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En nu véééél envelopjes schrijven :-) Wat een kunstwerkjes weeral, echte pareltjes! Zooo mooi! En vast heel lekker natuurlijk :-) Ik ga straks buiten van het zonnetje genieten en strijken, al is het misschien nog met een trui aan, maar de dees gaat naar buiten met die strijkbout :-) en dan misschien languit in de ligstoel met de beentjes omhoog in de serre, merci voor de tip ;-) Fijne zondag nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Slik ... WOW ... en vast weer veel te lekker die taart en cupcakes hihihihihi

    Veel plezier met versturen van de trouwkaarten meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een geweldige, persoonlijke taart!
    En die cupcakes erbijpassend; heel uniek en het ziet er super lekker uit ook!
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! En waarschijnlijk ook heel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't was een zalige taart om te zien én om op te eten. Elias zoekt nu al naar een goed excuus om nog een taart te bestellen:-)!Groetjes van Kristien (mama van Elias)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klinkt geslaagd! Ik hoor het wel wanneer hij iets bedacht heeft ;-)

      Verwijderen
  11. Ik ben weer even bijgekeken op je blog en het water loopt me in de mond. Tjonge jonge, wat ziet alles er fantastisch uit.
    En wat maken jullie Belgen een werk van een communie zeg. Dat moet goudgeld kosten. (hihi, hier spreekt een zuinige Hollander)

    BeantwoordenVerwijderen